Post by jectmologbuysal on Mar 7, 2022 11:19:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cafeland - World Kitchen ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cafeland - World Kitchen IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode uendelige nøgler ▞▞▞
▞▞▞ Cafeland - World Kitchen 2022 version ▞▞▞
Meget sjovt før, men nu er det meget svært at få cl bukke, sauce ingredienserne også svære at få...
Jeg har spørgsmål til udvikleren af dette spil! Hvad sker der efter at have vundet 1. liga i turneringen? På trods af rangeret 3 viser det, at du er i samme liga.. Hvad er meningen med at spille stereotype ligaer.. Der burde være nogle flere udfordringer.. Venter på tilbagevenden...
Jeg elsker dette spil. Det er så sjovt. Men jeg prøvede at spare nogle cafeland kontanter, jeg havde 80, jeg lukkede spillet i et par minutter, da jeg vendte tilbage var det kun 13. Lad venligst dette rettet.
Vil altid opdatere dette spil. Efter opdatering kan spillet ikke åbnes, og jeg har mistet point fra turneringen 🙁
Spillet er godt, men det er svært at tjene penge, men jeg kan godt lide, hvem der nogensinde læser det, download spillet og bedøm og skriv
Ny afspiller og opdatering virker ikke. Spillet er for nylig opdateret, og fra i dag, 1/20/22, indlæses hånden, men når du klikker på noget, går spillet ned. Jeg har ryddet min cache, afinstalleret og geninstalleret, men spillet fungerer stadig ikke
Caseload er et godt spil at spille, men jeg ville ønske, at I alle kunne gøre det bedre ved at opgradere alt i cafeen.
Jeg plejede at elske dette spil... nu ikke så meget. Siden opdateringen tager det 4 timer for cateringvognen at returnere. Du besøger venner og får mindre end 0-4 ingredienser om dagen. (Du skal bruge 80 for at fuldføre quests.) Kan ikke gennemføre quests på partiniveau b/c, alle miner er 20.
Jeg har spillet i flere måneder nu, og jeg nød virkelig spillet, men med hver ny opdatering bliver de bare ved med at bede om flere penge og halvere tiden på booster-artikler, det er bare ondsindet - de ødelægger hurtigt spillet, og medmindre de skift hotdog-kassereren tilbage til 1 time, de kommer til at miste en masse spillere. Beklager cafeland, men vi er ikke glade!
Jeg er helt vild med dette spil.. Jeg er næsten på niveau 300, og det er vanedannende.. Jeg tror ikke, jeg nogensinde bliver træt af at spille dette spil.. turneringerne er sjove, og du vinder en masse gode ting. team, der forsøger at få opgaven løst. Jeg vil sige, at dette er det bedste spil, jeg har spillet på min telefon.
Jeg elsker at spille dette, men jeg håber flere mønter og design
Et godt spil. Hvis bare priserne gav mening. Du starter med en god mængde mønter, men det er ikke nok til rent faktisk at forbedre butikken. Forholdet mellem de penge du får fra maden og priserne på møbler, indretning osv. giver ikke mening. Afstanden er for høj. Dette er ikke måden at få spillere til at spille længere. Slibningen er for tidskrævende, så i sidste ende vil folk ikke blive.
Opdateringer, der har gjort spillet mindre sjovt: Vælg ikke længere begivenhedsbelønninger Catering tager dobbelt så lang tid Den øgede pris for at bringe berømtheder tidligt. være nyttig og sjov: Tillad, at dekorationer sorteres efter tema eller genstandstype, og listen for ikke at navigere tilbage til begyndelsen, hver gang en genstand placeres i cafeen. Tag forslag fra dine fans!
Jeg bliver smidt ud af appen flere gange hver dag. Opdateringerne er forfærdelige. Kan ikke få nok magisk sauce, så skal du bruge den til at få flere opgaver. Folk efterlader ikke kommentarer, som de plejede. Det her skal være sjovt, ikke kun arbejde.
Cafeland - 레스토랑 게임 시뮬레이션 lnlh
Jeg er lidt skuffet - hvorfor forkortede DU festerne?? HVORFOR? hvad var meningen med at spare op, for at gøre festerne LÆNGE??? Bare sindssygt. hvis du vil gøre det, så bring de 100 kager tilbage pr. boble I små udfordrere!!!!
Efter opdateringen sidder den fast. Den læsser og sidder fast der. Jeg kan ikke lide denne nye opdatering.
Det er super hyggeligt, mange gode timer til at få tiden til at gå med - nemt at bruge og næsten ingen tilføjer andet end de par steder, hvor man selv vælger det. Jeg har ikke brugt fysiske penge på at komme videre med spillet, dog er det muligt men man behøver ikke, så alt i alt en god tidsrøver uden at Jeg har oplevet fejl eller udfald i spillet. Kan klart anbefales som et godt eksempel på at drive og opbygge sin café med indretning og økonomi.
Jeg kunne bedre lide spillet, når vi kunne tjene specielle begivenhedspoletter ved at lave mad. Vi burde i det mindste kunne vælge de varer vi vil have...der er normalt kun en eller to ting jeg selv vil have. Bare ikke så sjovt længere.
De sidste par opdateringer til dette spil har været urimelige til det punkt, hvor du skal betale kontant, hvis du vil komme nogen vegne i et rimeligt tempo. Jeg plejede at elske dette spil så meget, men nu er udviklerne og magthaverne mere bekymrede for at øge deres egen fortjeneste i stedet for at lokke flere mennesker til at spille et sjovt spil, der ikke fjerner din pengelomme. Spillere boykotter enten at bruge penge eller vil bare ikke spille mere og forlade.
Dette spil er så sjovt. Jeg elsker at spille det i min fritid. Kom og gør dit sted større og bedre end mit. Lad os nu spille.
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, men jeg kan ikke tilføje min søskende som min ven. Selv når jeg vil være med i hendes klub, men når jeg søger efter den, ved jeg ikke hvorfor jeg ikke kan søge i den. Den siger, at "Prøv søg forskellige søgeord" gud hvorfor kan jeg ikke finde hendes klub? Ligesom vi kan tilføje hvem som helst uden at have svært ved det.
Meget afslappende. Elsker dette spil. Hjælper mig med angst. Jeg har spillet dette spil i årevis, og jeg bliver aldrig træt af det. Smelter altid min stress væk
Godt spil
Ikke dårligt spil, men hellere ikke bruge penge på det der er så mange søgen efter dig for at holde dig beskæftiget
Det er ret hyggeligt og god til tidsfordriv, ☺☺
Fedt spil
Elskede spillet, brugte penge på ting, der ikke længere er nyttige, med den seneste opdatering er alt sværere at få, meget skuffet over denne opdatering
Faktisk nyder det, men hvad der sker i minispil, jeg åbner mine konti og dens 0
Jeg har det så sjovt..jeg kan ikke lave mad, men i dette spil kan jeg lave, hvad jeg har lyst til at lave mad.5 stjerner til mig..godt arbejde..
Spider Game- Spider Superhero 날씨 uhqw
Mega gud😉😉
Brugte at elske det og spillede det meget, indtil det blev for dyrt
Det var et genialt spil, men nu er det blevet sværere at udvide cafeen. Jeg har nået 150. niveau, men min udvidelse af cafeen er på niveau 80. Alt er ok niveauet og mønterne, men det kræver meget, jeg betyder meget for at samle de udvidelseskort ........
det er godt, men hver gang jeg logger ind skal jeg opdatere dette spil..
Et sjovt spil
Dette spil plejede at være meget sjovt. Selvom jeg stadig kan lide det, har mit like været mindre på det seneste. Det ser ud til, at spilproducenterne vil have dig til at bruge rigtige penge for at fuldføre de ting, du skal gøre i spillet. Jeg nægter at betale, så jeg bliver nødt til at arbejde hårdere. Spillet har brug for nye retter og nye dekorationer. Måske give spillerne lov til at skabe deres egne? Håber gode ændringer sker hurtigt, ellers vil de miste en anden spiller.
Elsker dette spil men . Jeg vil gerne have dig til at forbedre dig, når du laver saus, hvis du ikke passer på, vil du bruge dine grønne penge. Tilføj venligst en form for bekræftelse. Har lige tabt 100 kr. Ikke rigtige penge
Fantastisk spil, jeg har spillet dette spil, siden jeg var 8 år gammel, og nu er jeg 18. Men det er et godt spil, jeg ville ønske, at der var flere penge og sænke prisen på cafeudstyr psh. Jeg er skuffet over det faktum, at den har brug for kort for at åbne en ny vendo osv., jeg håber, I giver mo-kort og mindsker de nødvendige kort. Vi vil blive glade, hvis I alle hører vores ballade HAHAHAHA tak.
Jeg kunne virkelig godt lide dette spil, indtil nu er stigningen i priserne for nyttige varer og udvidelser til cafeen absolut latterlige. Hvis du ikke er en, der bruger rigtige penge til at komme videre i spillet, er dette ikke spillet, du skal spille længere. Det plejede at være så nemt, men grådigheden er overstået.
Super sjovt
Jeg elsker dette spil, men de sidste par dage, hver gang jeg går tilbage for at tjekke min mad på komfurerne, forsvinder den. Jeg har forsøgt at lave en ti minutters opskrift i 20 minutter
Jeg bliver ved med at blive DC'et. Plz grav dette.
Cafeland - World Kitchen Simulatsioonmängud eyp
Minder mig om et spil, der engang kørte på facebook, men lukket. Men jeg kan lide det her. du behøver ikke fb for at tilføje dine venner, det nyder jeg. Jeg kan også forstå, hvis et par varer koster. Det koster at lave et spil og få det til at køre, så support hvis du kan. . Jeg tror virkelig, du har lavet et restaurantspil med potentiale, det kan blive mere populært. Og bedre med fremtidig udvikling.
Jeg er på min tredje kundesupportbillet og har stadig ikke modtaget et eneste svar. Alle billetter er dog lukket
Der er noget galt med denne app. Jeg kan ikke logge ind på min restaurant. Der skulle i det mindste være en besked eller en lille besked til brugeren i tilfælde af fejl!
Jeg plejede at elske dette spil, men på det seneste er de blevet meget, meget grådige!. Gættelegen om, hvad de kendte leder efter, er meget irriterende og kedeligt. De "kontante dollars" er sværere at få. De beder om for mange værdikuponer til at genaktivere maskinerne! Og for at få et, skal du bytte dem med de kort, du hidtil har samlet! Virkelig? Hvorfor kan vi ikke købe dem med mønter? Det er latterligt! Vil lede efter en anden cafe. Jeg er ved at afinstallere.
Den fortæller mig, at den har brug for en opdatering, og den vil ikke opdatere. Hmm
Jeg forstår, at det er en forretning med et mål om at tjene penge, men det er blevet en tilsyneladende pengegrib. Opdateringer skal få spil til at køre bedre, introducere nye elementer/begivenheder og bringe mere spænding. De sidste mange opdateringer har gjort spillet mere kedeligt/kedeligt. Hvis du vil have brugerne til at bruge penge på dit spil, så giv dem faktiske nyttige/sjove muligheder for at lokke dem til at bruge penge i forhold til at gøre CL-kontanter sværere at få og håbe på, at de vil købe det. Kom med NYE begivenheder/fester/genstande/præstationer.
Godt spil
Jeg plejede at elske det! Nu begynder jeg at hade det! Jeg bruger mere tid på at opgradere spillet, afinstallere og installere, mere end jeg får til at spille spillet! Opgaverne og priserne er blevet latterlige! Dette spil er ved at se samme skæbne som Café World! Hvis udviklerne ville tage mit råd og tage grænsen på 30 af turneringsopgaverne, oprette en butik, så vi kan købe nødvendige varer som kort, 50 % komfurer, guld- og blå tommelfingre osv., kan de generere den indtjening, de ønsker .
Vi er ikke tilfredse med ændringerne!!!! Mange af os taler om at holde op med dette. 6000+ retter på alle 3 lastbilvalg?? Du er nødt til at lægge det nummer tilbage til, hvor vi kan lave mad på én gang. Jeg er niveau 239 og har ikke fået et komfur eller bord for nylig. Brug for flere komfurer og diske. Men snart er min cafe ikke værd at pynte op, hvis det hele er komfurer og diske. Hvorfor kunne I ikke alle lade det være og tilføje ting, der hjælper os med at spille? Mange bruger en del på dette spil. Tjener du ikke nok?